ad
ad

درباره نویسنده

ایرانگرد

مجله ایرانگردی | مجله رسمی ایرانگردی و جهانگردی

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. 1

    امین

    اتفاقا به اصالت پایبند نیستند مردان سبک اخلاقی داره کرمان و موارد خیلی کمی سنگین برخورد دارن. اکثرن سبک اخلاق هستن و هر جمعی بافور میزارن.. همدیگه رو هم احترام قائل نیستن و به اسم صدا میزنن حتی بزرگترشون رو.

    پاسخ
  2. 2

    ونوس

    به نظرم اگر شما با یک یا چند خانواده ارتباط داشتین و به این نتیجه رسیدید این برداشت کاملا اشتباه هست! از نظر اخلاقی توی هر شهری همه نوع اخلاق و فرهنگی پیدا میشه که خب کرمان نیز مستثنی نیست. در کنار معدود افراد با این نوع شخصیتی که مثال زدید افراد فرهیخته و با فرهنگ زیادی نیز در کرمان هستند. در مورد بافور هم باید بگم بهتره یه سرچ کوچک در گوگل کنید تا متوجه شوید اولا بیشترین اعتیاد را یزد دارد، ثانیا بندرعباس محل ترانزینت تریاک هست، ثالثا کشت این ماده مخدر در استان فارس، یزد، کرمان و کهگیلویه و بویر احمد می‌باشد! در نتیجه اعتیاد مختص همه ی شهرهای ایران هست نه فقط کرمان!!!

    پاسخ
  3. 3

    اشکان

    اول که بافور نیست و وافور واز زمانهای خیهای کرمانی لی قدیم در طوایف ایران بسیار خواهیم ن داشته وتریاکش از قدیم همه اکثرا ميدونند بهترین ونابترین تریاک در ماهان وبم برداشت می‌شده که بی مانند بوده ودرمان محل زندگی بهترین و اصیل ترین نژاد آریایی بود وگوییش بسیار روان وساده وبی آلایش کرمانی هاهم زبان فارسی دری ویا فارسی پهلوی لهجه برگرفته از گرمای تفتیده کویر که حنجره های طلایی هنرمندان وخواننده گان کرمانی دلیل بسیار محکمی بر این هنر ناب کرمانی هاست
    ..

    پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وبسایت و مطالب آن متعلق به ایرانگرد می باشد.